sâmbătă, 7 aprilie 2012

Rânduri...

Ce este muzica? Ei bine, dupa parerea mea, muzica este un lucru indispensabil. Imediat dupa oxigen, as putea spune. Ati incercat vreodata sa va inchipuiti cum ar fi viata fara muzica? Eu am incercat, dar nu pot. Nu imi pot imagina acea situatie, acea viata. Muzica este totul pentru mine! Ascult muzica atunci cand sunt suparata, cand sunt fericita, cand sunt deprimata, cand sunt agitata, cand nu pot sa dorm, cand abia m-am trezit, cand merg pe strada, cand fac curat, cand mananc, cand se-ntampla lumea sa existe...
Citate despre muzica ar fi sute si mii, dar cred ca ceea ce inseamna muzica nu poate fi exprimat in cuvinte. Asa ca nu ne ramane decat sa ne hranim cu ea pentru tot restul vietii, sa o savuram din plin, sa o descoperim in fiecare zi, in fiecare lucru, in fiecare om... pentru ca, la urma urmei, fiecare clipa/lucru/fiinta are muzica sa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu